2019-02-28

Ариун Сүнсний үг | “Бүх орчлон ертөнцөд хандсан Бурханы айлдварууд”-Арван гурав дахь айлдвар


Ариун Сүнсний үг | “Бүх орчлон ертөнцөд хандсан Бурханы айлдварууд”-Арван гурав дахь айлдвар Төгс Хүчит Бурхан ингэж хэлсэн: “Бодит туршлагагүйгээр хүн хэзээ ч Намайг мэдэж авахгүй, хэзээ ч Миний үгсээр дамжуулан Намайг мэдэж авч чадахгүй байх байсан. Гэхдээ өнөөдөр Би та нарын дунд биечлэн ирсэн: Энэ нь Намайг танин мэдэхэд та нарт тус дөхөм болохгүй гэж үү? Бие махбодтой болсон Би бас та нарын төлөөх аврал биш юм гэж үү? Хэрэв Би хүн төрөлхтний дунд Өөрийн үнэн биеэр бууж очоогүй бол бүхий л хүн төрөлхтөн аль эрт үзэлд баригдчихсан байх байсан, өөрөөр хэлбэл, чиний итгэдэг зүйл ердөө Сатаны дүр бөгөөд Бурхантай Өөртэй нь ямар ч хамаагүй учраас Сатаны эзэмшил болчихсон байх байсан юм. Энэ нь Миний аврал биш гэж үү? ”
About Ариун Библи болон Бурхан

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment