2018-12-27

Хүсэл тэмүүлэл

Хүсэл тэмүүлэл
Харанхуй ертөнцийг диавол захирдаг.
Уртаас урт шөнүүд үргэлжилсээр.
Үнэн Бурханд итгэх зам хийгээд
Амьдралыг эрэлхийлэх хэцүү.
Бурханы хүмүүсийг хавчихаар ХКН бидэн рүү ирдэг.
Тэд биднийг баривчилж, мөрдөхөөр ирдэг.
Хайртай хүмүүс ойлгодоггүй.
Хөршүүд маань биднийг буруутган шоолж,
Хорвоо биднийг голж хаясан.
Би зовлонг тэвчин Эзэнийг дууддаг.
Есүс минь, надад хүч өгөөч!

Эзэн минь, намайг гэгээрүүлэн дагуулаач.
Энэ харанхуй шөнөөр алхахад минь
дэргэд минь байгаач.
Та надтай хамт байж, итгэлийг минь хүчирхэгжүүлээч.
Тэгвэл би эцсээ хүртэл тэвчиж, аврагдах болно.
Эзэн минь, хурдан ирээрэй.
Биднийг Сатаны хавчлагаас авраач,
тэгвэл бид Тандаа эргэн очиж чадна.
Таны эргэн ирэхийг,
биднийг тэнгэр рүү аваачихыг би хүсэн мөрөөдөж байна,
Тантай хамт тэнгэрт үүрд байна.

“Хургыг дагаж шинэ дуу дуулъя” номоос
About Ариун Библи болон Бурхан

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment