2017-04-29

Петр Есүсийг хэрхэн танин мэдсэн бэ

Петр Есүстэй хамт өнгөрөөсөн хугацааныхаа туршид тэрээр Есүсээс олон хайрлалтай шинж чанаруудыг, даган дуурайх олон талуудыг болон түүнийг дэмжсэн олон зүйлсийг олж харсан. Петр Есүсийн олон талаас Эзний оршихуйг олж харсан мөн олон хайрлалтай чанаруудыг олж харсан ч анх уулзахдаа Есүсийг мэдээгүй. Петр Есүсийг 20 настай байхаасаа дагалдаж эхэлсэн бөгөөд зургаан жилийн турш үргэлжлүүлэн дагасан. Эдгээр хугацаанд тэрээр Есүсийг танин мэдээгүй, гэвч Түүнийг үнэн сэтгэлээр бишрэн дагасан. Есүс түүнийг анх Галил нуурын эрэг дээр дуудаад асуусан: “Иона хүү Симон чи Намайг дагах уу?” Петр хэлсэн: “Би тэнгэрлэг Эцэгийн илгээсэн хүнийг дагах ёстой. Би Ариун Сүнсээр сонгогдсон хүнийг хүлээн зөвшөөрч байх ёстой. Би чамайг дагах болно.” Тухайн үед Петр Есүс гэдэг нэртэй хүнийг иш үзүүлэгчдийн хамгийн агуу нэгэн бөгөөд Бурхны хайрт Хүү гэдгийг сонссон байсан, Петр Түүнийг хайж олно гэдэгтээ итгэж байсан, Түүнийг харах боломж тохионо гэж итгэж байсан (Энэ үед тэрээр Ариун Сүнсээр удирдагдаж байсан учраас). Тэр Түүнийг хэзээ ч харж байгаагүй, зөвхөн Түүний тухай цуу яриаг сонссон, аажмаар түүний зүрх сэтгэлд Есүс рүү тэмүүлэл болон бишрэл өссөн, тэрээр нэгэн өдөр Есүсийг харна гэж дандаа тэмүүлж байсан. Хэрхэн Есүс Петрийг дуудсан бэ? Тэр ч бас Петр гэдэг хүний хэлэхийг нь сонссон, мөн Ариун Сүнс түүнийг зааварлаагүй: “Галил хэмээх далайд байрлах Иона хүү Симон хэмээх нэгэнрүү явсан.” Есүс хэн нэг нь Иоханы хүү Симоныг тэр ч бас тэнгэрийн хаанчлалын сайн мэдээг номлодог мөн хүмүүс түүний номлолыг сонссон тухай мөн түүний номлолыг сонссон хүмүүс уйлж байхыг харсан гэж хэлж байхыг сонссон. Үүнийг сонсоод Есүс тэр хүнийг дагаж, Галил далай руу хөдөлсөн; Петр Есүсийн дуудлагыг хүлээн авах үед тэрээр түүнийг дагасан.

Есүсийг дагах хугацаандаа тэр Түүний талаар олон санал ойлголттой болсон мөн үргэлж өөрийн талаас түүнийг хэмжээлдэг. Тэр Сүнсний талаар тодорхой ойлголтын зэрэгтэй байсан ч, Петр тийм ч гэгээрсэнгүй, тэгэхдээ тэр ийм үгийг хэлэв: "Би тэнгэрлэг Эцгийн илгээсэн хүнийг дагах ёстой. Ариун Сүнсээр сонгогдсон Нэгнийг би хүлээн зөвшөөрөх ёстой." Тэрээр Есүсийн хийсэн зүйлсийн талаар ойлгож чадахгүй байсан бөгөөд ямар ч гэгээрлийг хүлээн аваагүй. Нэг хэсэг хугацаанд Түүнийг дагасны дараа тэр Түүний юу гэж хэлснийг нь, мөн Есүс өөрөө хэн болох болон Түүний юу хийснийг нь сонирхож эхэлсэн. Тэрээр Есүсийн хайр, хүндэтгэл аль аль-нийг нь мэдэрсэн; Тэр Түүнтэй холбогдож, Түүний дэргэд байх дуртай, мөн Есүсийн үгсийг сонсож, эдгээр нь түүнд хангамж, тусламж үзүүлсэн. Есүсийг даган цаг хугацаа өнгөрөхийн хэрээр Петр ажиглаж, Түүний амьдралын тухай бүхнийг сэтгэл зүрхэндээ авсан: Түүний үйлдэл, үг, хөдөлгөөн, илэрхийлэл. Есүс жирийн хүмүүс шиг биш байсан гэж тэр Есүст гүнзгий ойлголттой болсон. Тэрээр Есүсийг энгийн хүн биш гэдэг ойлголтыг гүнзгий олж авсан, тэрээр хайр, энэрэл, мөн хүмүүнд хүлээцтэй байдлаар дүүрэн байсан юм. Түүний хийсэн, эсвэл хэлсэн бүх зүйлс нь бусдад асар их тусламж болсон, Түүний дэргэд Петр өмнө нь хэзээ ч хараагүй зүйлсээ ойлгож бас мэдэж авсан. Тэрээр Есүсийг их нэр хүндтэй ер бусын хүн гэдгийг хараад тэрээр Түүний тухай үнэхээр онцгой болон ховор зүйлсийг олж авсан. Петр үүнийг бүрэн тайлбарлаж чадахгүй байсан ч, Есүс өөр хүмүүсээс өөрөөр аашилж байсныг харж байсан, учир нь Тэр жирийн хүн хийдгээс хол өөр өөр зүйлийг хийсэн. Есүстэй харилцсан цагаасаа хойш Петр Түүнийг жирийн хүнээс өөр шинж чанартай гэдгийг ойлгосон. Тэр үргэлж тогтвортой, хэзээ ч яардаггүй, хэзээ ч ямар нэгэн зүйлсийг хэтрүүлдэггүй, гайхамшигтай бөгөөд жирийн байдал аль алинаар нь өөрийн биеийг авч явж байсан. Яриандаа Есүс гоёмсог, хээнцэр, нээлттэй, сэргэлэн ч тайван байж, өөрийн нэр төрийг ажил гүйцэтгэх үедээ хэзээ ч алдсангүй. Петр Есүсийг заримдаа үг цөөнтэй байсныг харсан, гэвч бусад үед зогсолтгүй ярьж байсан. Тэр заримдаа тагтаа мэт шаламгай бөгөөд хурц баяр хөөртэй байсан, мөн бас заримдаа ийм гунигтай настай ээж нь юм шиг огт ярихгүй гунигтай байдаг байлаа. Зарим үед тэрээр уурлах үедээ зоригт цэрэг шиг дайснаа хөнөөж байгаа мэт мөн заримдаа арслан архирч байгаа мэт байдаг байсан. Заримдаа тэр инээж байсан; бусад үед тэр залбирч, уйлж байв. Есүс хэрхэн аашилхаас үл хамааран, Петр түүнд нь хязгааргүй хайр, хүндэтгэлтэй болсон. Есүсийн инээд аз жаргал түүнийг дүүргэсэн, түүний уйтгар гуниг түүнийг уй гашууд автуулсан, түүний уур хилэн түүнийг айлгасан, Түүний хайр энэрэл, уучлал, мөн хатуу зан чанар нь түүнийг Есүст үнэхээр хайртай болгосон, түүнд нь үнэн хүндэтгэл болон үнэн хүсэл эрмэлзэлийг нь хөгжүүлсэн. Мэдээж хэрэг, Петр хэдэн жилийн турш Есүсийн хажууд амьдарч байхдаа аажмаар энэ бүхнийг ойлгосон юм.
Петр бол байгалаас ухаантай төрсөн ухаантай хүн байсан боловч Есүсийг дагах үедээ тэр маш олон тэнэг зүйл хийсэн. Эхэн үедээ тэрээр Есүсийн тухай зарим үзхүйтэй байсан. Тэр асуув: "Хүмүүс таныг иш үзүүлэгч гэцгээж байна, тиймээс та зүйлсийг ойлгоход хангалттай найман настай байхдаа Та өөрийгөө Эзэн гэдгээ мэдэж байсан уу? Та Ариун Сүнсээр төлөөлүүлсэн гэдгээ мэдэх үү?" Есүс хариуд нь: "Үгүй ээ, Би мэдээгүй! Би танд зүгээр л маш энгийн хүн шиг санагдаж байна уу? Би өөр хэн нэгэнтэй л адил. Эцгийн илгээдэг хүн бол жирийн л хүн, ер бусын хүн биш. Тэгээд ч Миний хийдэг ажил Тэнгэрлэг Эцгийн минь илэрхийлдэг, Миний дүр төрх, Миний хүн төрх, Миний махан бие нь бүрэн Тэнгэрлэг Эцгийг минь бүрэн илэрхийлж чадахгүй, зөвхөн түүний нэгээхэн хэсэг. Би Сүнснээс ирсэн хэдий ч, Би одоо ч хэвийн хүн байна, мөн Миний Эцэг намайг дэлхий дээр илгээхдээ ердийн хүн байдлаар илгээсэн, ер бусын нэгэн биш." Энэ үед Петр үүнийг сонсоод тэрээр Есүсийн бага зэрэг ойлголттой болсон. Мөн Есүсийн тоо томшгүй олон цагийн ажил дахь Түүний сургаал, Түүний дагуулах байдал, түүний хамтран ажиллах байдлын дараагаас л тэрээр илүү гүнзгий ойлголтыг олж авсан. Түүний энэхүү 30 жилд, Есүс Петрт өөрөө удахгүй цовдлуулах тухайгаа хэлсэн, тэрээр бүх хүн төрөлхтнийг зовлонгоос гэтэлгэхийн тулд цовдлогдохоор ирсэн гэж хэлсэн. Тэрээр мөн цовдлогдоод гурав хоногийн дараа, хүний Хүү дахин амилах болно гэж хэлсэн, дахин амилаад 40 хоногийн турш хүмүүст харагдах болно гэж хэлсэн. Петр эдгээр үгсийг сонсоод гунигтай байсан ч тэрээр зүрх сэтгэлдээ түүний үгийг авч Есүстэй улам ойр дотно болсон. Хэсэг хугацаанд дадлагжисны дараа Петр Есүсийн хийсэн бүх зүйл нь Бурханы оршихуй байсан гэдгийг ойлгосон,мөн тэр Есүс онцгой сайхан гэж бодсон. Тэрээр энэ ойлголттой болох үед Ариун Сүнс түүнийг дотроос нь гэгээрүүлсэн. Тэгээд Есүс шавь нараасаа болон бусад дагагчдаасаа асуусан: "Иохан, чи Намайг хэн гэж хэлэх вэ?" Иохан хариулсан нь: "Та бол Мосе байна." Дараа нь Лук руу эргэж: “одоо чи Лук, чи намайг хэн гэж хэлэх вэ?” Лук хариулсан нь: "Та бол хамгийн агуу иш үзүүлэгч." Тэрээр дараа нь эгчээсээ асуув: “та намайг хэн гэж хэлэх вэ?” эгч нь хариулсан нь: "Та бол үүрдээс үүрдэд олон үгсийг ярьдаг хамгийн агуу иш үзүүлэгч. Ямар ч хүний иш үзүүлэл таных шиг агуу байдаггүй мөн тэд нарын мэргэн ухаан нь ч таных шиг агуу байдаггүй, Та бол иш үзүүлэгч." Дараа нь Есүс Петрт эргэж, асуусан: "Петр, Чи намайг хэн гэж хэлэх вэ?” Петр хариуд нь: "Та бол Христ, амьд Бурханы Хүү мөн. Та тэнгэрээс ирсэн, та дэлхий дээрх Бурхны бүтээлүүдтэй адил биш. Бид энэ дэлхий дээр байна мөн та бидэнтэй хамт энд байна, гэхдээ Та нар тэнгэрт байдаг, Та ертөнцийнх биш бөгөөд та дэлхийн биш." Энэ нь Ариун Сүнс түүнийг ойлгох боломжтой болгож түүнд гэгээрүүлсэн түүний туршлага байсан юм. Энэ гэгээрлийн дараа Есүсийн хийсэн бүх зүйлийг бүр ч их ухаарч биширсэн, түүний бодол бүр ч илүү сайхан болсон, мөн түүний зүрх сэтгэл үргэлж Есүстэй хамт байхыг хүссэн. Тиймээс анх удаа Есүс Петрт өөрийг илчилсний дараа тэрээр цовдлогдож дахин амилсан Петр онцгой аз жаргалтайгаар хашхирсан: "Их Эзэн! Та дахин амиллаа! " Дараа нь, уйлж, тэр маш том загас барьж хоол хийн Есүст өргөн барьсан. Есүс инээмсэглэн ч харин ярихгүй байлаа. Петр Есүс амилсан байсныг нь мэдсэн хэдий ч, тэрбээр үүний нууцыг ойлгохгүй байлаа. Тэрээр Есүст идэх загас өгөхөд Есүс ярихгүй мөн идэхээр доош суухгүй байлаа, гэвч гэнэт алга болжээ. Энэ нь Петрт асар том цохилт байсан, зөвхөн тэр үед дахин амилсан Есүс өмнө нь Есүсээс өөр байсан гэдгийг ойлгосон юм. Үүнийг ойлгосныхоо дараагаар Петр гашуудсан ч Их Эзэн өөрийн үйлдлийг хийж дууссаныг мэдсэнээр тайтгарлыг олж авсан. Тэрээр Есүс өөрийн ажлыг хийж дууссаныг мэдсэн, түүний хүнтэй хамт амьдрах цаг хугацаа дууссан байсан, мөн Тэр хүн дараа нь өөрийнхөө замаар явах болно гэдгийг мэдэж байсан. Есүс нэг удаа түүнд хэлэхдээ: "Та нар ч бас Миний уусан гашуун аяганаас нь уух ёстой (энэ нь тэр дахин амилалтын дараа хэлсэн), та нар ч бас Миний алхсан замаар алхах ёстой, та нар өөрийн амийг надад зориулах ёстой." Одоогоос ялгаатай нь тэр үед нүүр тулсан яриаг хийж чадаагүй. Нигүүлслийн эрин үед, Ариун Сүнсний ажил маш их далд байсан, Петр их хатуу, хүнд замаар зовсон, заримдаа дуу алдах мөчүүдэд хүрч байсан: "Эзэн! Би энэ амиа ч юу ч байхгүй. Энэ нь танд нээх их үнэ цэнэтэй биш боловч, би танд үүнийг зориулах хүсэж байна. Эрэгтэй хүмүүс таныг хайрлах нь зохисгүй, мөн тэдний хайр, зүрх сэтгэл нь үнэ цэнэгүй, би Таныг хүний зүрх сэтгэлийн зорилгыг харж чадна гэдэгт итгэдэг. Мөн хүмүүний биеийг та хүлээн зөвшөөрөхгүй ч гэсэн та миний зүрх сэтгэлийг хүлээж аваач гэж хүсэж байна." Энэ залбирлыг хэлсний дараа тэр урмыг авсан, ялангуяа тэрээр залбирах үедээ: "Би Эзэнд өөрийн зүрх сэтгэлийг бүрэн зориулах болно. Би Эзний төлөө юу ч хийж чадахгүй байна ч, би үнэнчээр Эзний зүрх сэтгэлийг дүүргэж чадна, мөн чин сэтгэлээсээ түүнд өөрийгөө зориулах болно. Би Эзнийг миний зүрх сэтгэлрүү харна гэдэгт итгэдэг." Тэр хэлсэн: "Би амьдралдаа юу ч гуйж байгаагүй харин Эзнийг хайрлах миний бодол болон Эзнээр хүлээн зөвшөөрөгдөх нь миний зүрхний хүсэл. Учир нь би урт удаан Их Эзэн Есүстэй хамт байсан юм, гэвч би түүнийг хэзээ ч хайрлаагүй, энэ маань миний хамгийн том өр юм. Би түүнтэй хамт байсан ч гэсэн, би Түүнийг мэдэхгүй байсан, тэр ч байтугай Түүний ард хүндэтгэлгүй үг хэлсэн. Эдгээр зүйлүүдийг бодоход Эзэн Есүст би бүр ч илүү өртэйгөө мэдэрч байна." Тэр үргэлж энэ маягаар залбирсан. Тэр хэлсэн: Би тоосноос ч өчүүхэн байна. Би юу ч хийж чадахгүй харин Эзэнд энэ үнэнч сэтгэлийг зориулах болно. "
Петрийн туршлага оргилдоо хүрсэн, түүний бие нь бараг бүхэлдээ өвдсөн байсан ч Есүс түүнд урам зориг өгсөн юм. Тэгээд тэр нэг удаа түүнд үзэгдэв. Петр асар их зовлон үзээд түүний зүрх сэтгэл нь эвдэрсэн үед Есүс түүнийг зааварчилсан: "Та нар дэлхий дээр надтай хамт байсан, би та нартай хамт энд байсан юм. Өмнө нь бид тэнгэрт хамт байсан, энэ бүгд сүнсний ертөнц юм. Одоо би сүнсний ертөнцөд эргэн ирсэн, та нар энэ дэлхий дээр байна. Миний хувьд би дэлхийнх биш, мөн та ч бас дэлхийнх биш юм, та нар энэ дэлхий дээр өөрийн үүргийг биелүүлэх хэрэгтэй. Та үйлчлэгчийн хувьд та өөрийн үүргийг хамгийн сайн чадахаараа хийх ёстой." Эзний талд буцаж болно гэдгийг сонсоод Петр тайтгарсан. Петр хэвтэрт байсан үедээ тэрээр гэмшлийг мэдэрч зэрэг зовж шаналж байсан нь үүнийг хэлэхэд хүргэсэн: "Би гэмтсэн, би Эзнийг сэтгэл дүүрэн байлгаж чадахгүй." Есүс түүнд үзэгдэж, хэлсэн нь: "Петр ээ, энэ нь та нэг удаа миний өмнө хийсэн шийдвэрийг мартсанаас болсон уу? Та үнэхээр Миний хэлсэн бүгдийг нь мартчихсан гэж үү? Та Надад өгсөн шийдвэрээ мартчихсан уу? " Петр Есүс байна гэж хараад, орноос өндийсөн, Есүс түүнийг тайвшруулсан: "Би дэлхийнх биш, би аль хэдийнээ танд хэлсэн—үүнийг та ойлгох ёстой, харин та миний танд хэлсэн бусад зүйлсийг мартчихсан уу? " Та бас ертөнцийнх биш, бас дэлхийнх биш. Яг одоо та хийх ёстой ажил байна, та энэ мэт гашуудаж болохгүй, та нар ингэж зовж болохгүй. Хүмүүн болон Эзэн ижил ертөнцөд цуг байж болохгүй ч, Би өөрийн ажилтай, та ч гэсэн өөрийн ажилтай, бөгөөд нэг л өдөр таны ажил дууссаны дараа бид нэг оршихуйд хамт байх болно, би таныг үүрд өөртэйгөө хамт байлгах болно." Петр эдгээр үгсийг сонсоод тайтгарч итгэл найдлага төрсөн. Тэр энэ зовлонг туулж тэвчиж, туршлагажих зүйл гэдгийг мэдэж байсан бөгөөд дараа нь тэр цагаас хойш урамшсан. Есүс ялангуяа хэрэгтэй байх чухал мөчүүдэд түүнд үзэгдсэн, түүнд гэгээрэл болоод удирдамжийг өгч, мөн түүнд маш их зүйл хийж өгсөн. Юунд Петр хамгийн их харамсдаг вэ? Есүс Петрээс өөр нэг асуулт асуув (Библид энэ шиг бичигдээгүй байдаг) удаан хүлээлгүй Петр дараа нь хэлсэн "Та амьд Бурхны Хүү юм" энэ асуулт бол: "Петр! Та хэзээ нэгэн цагт надад хайртай байсан уу? " Петр үүнийг ямар утгатайг ойлгоод, мөн хэлэв: "Их Эзэн! Би тэнгэр дэх Эцэгт хайртай байсан, гэхдээ би Танд хайртай байгаагүй гэдгээ хүлээн зөвшөөрч байна." Есүс хэлэхдээ: "Хүмүүс тэнгэр дэх Эцэгийг хайрлах юм бол, тэд хэрхэн дэлхий дээрх Хүүг хайрлах билээ? Ард түмэн Эцэг Бурханд илгээсэн Хүүг хайрлаж чадахгүй бол, хэрхэн тэд тэнгэр дэх Эцэгийг хайрлах билээ? Хүмүүс үнэхээр дэлхий дээрх Хүүг хайрладаг бол тэд үнэхээр тэнгэр дэх Эцэгт хайртай." Петр эдгээр үгсийг сонсоод тэрээр дутуу ойлгож байснаа ойлгосон. Тэр үргэлж түүний эдгээр харууслын үгсээс гэмшлийг мэдэрсэн" Би тэнгэр дэх Эцэгт хайртай байсан, гэхдээ би Танд хайртай байгаагүй юм байна." Есүсийн дахин амилалт болон тэнгэр өөд өргөгдсөний дараа тэрээр тэдний дээрээс бүр ч их гэмшил болон уй гашууг мэдэрсэн. Түүний өнгөрсөн ажил болон түүний одоогийн нэр хүндийг эргэн санахад, тэр нь ихэвчлэн Есүст залбирал үйлдэхээр ирдэг байсан, Эзний хүслийг бүрэн биелүүлж чадаа гүйнхээ төлөө мөн Эзний шаардлагыг хангахгүй байгаадаа үргэлж харамсаж мөн төлөөсийг мэдэрч байсан. Эдгээр асуудлууд нь түүний хамгийн том дарамт болсон билээ. Тэрээр хэлэхдээ: "Нэг өдөр би танд байгаа бүх зүйлсээ болоод өөрийгөө бүхэлд нь зориулах болно, би хамгийн үнэ цэнэтэй бүх зүйлээ танд зориулах болно.” Тэрээр хэлсэн нь: "Эзэн! Би ганц л итгэл үнэмшилтэй, зөвхөн ганц л сэтгэлтэй. Миний амьдрал ямар үнэ цэнэгүй, миний бие нь ямар үнэ цэнэгүй. Би ганц л итгэл үнэмшилтэй, зөвхөн ганц л сэтгэлтэй. Би өөрийн оюун бодолдоо Танд итгэх итгэлтэй, таныг хайрлах зүрх сэтгэлтэй; Энэ хоёр зүйлийг л би Танд өгч чадна, өөр юуг ч өгч чадахгүй." Есүс Петрийг үгээрээ агуу ихээр дэмждэг байсан яагаад гэвэл Есүсийн цовдлогдохынхоо өмнө түүнд хэлсэн: "Би энэ ертөнцийнх биш байна, мөн та ч бас энэ ертөнцийнх биш юм." Дараа нь Петр их өвдөлтийг мэдрэх үед Есүс түүнд сануулсан: "Петр ээ, чи мартаа юу? Би ертөнцийнх биш байна, мөн эрт одох нь зөвхөн Миний ажил байсан. Та нар ч бас ертөнцийнх биш юм, чи мартаа юу? Би чамд хоёр удаа хэлсэн, санахгүй байн уу?" Петр Түүнийг сонсоод, хэлсэн нь: "Би мартаагүй!" Есүс дараа нь хэлсэн нь: "Та нар нэгэнт аз жаргалтай цаг хугацааг тэнгэрт надтай хамт зарцуулсан мөн хэсэг хугацаанд Миний хажууд байсан. Та нар Намайг санаж байна, би та нарыг бас санаж байна. Миний нүдэнд хүн амьтад үнэ цэнэгүй боловч Би яаж гэм зэмгүй болон хайр татам нэгнийг нь хайрлахгүй байж чадах билээ? Та нар Миний амлалтыг мартаа юу? Та энэ дэлхий дээр Миний даалгаварыг хүлээж авах ёстой; Та нарт даалгасан үүргийг биелүүлэх ёстой. Нэг өдөр би заавал та нарыг хажуудаа авчирна." Энийг сонссоны дараа Петр улам бүр хөхүүлэн дэмжигдсэн мөн, тэр ч байтугай илүү их урам зориг авсан, үүний адил тэрээр загалмай дээр байхдаа тэрээр хэлсэн: "Эзэн! Би таныг хангалттай хайрлаж чадаагүй! Та намайг үх гэвэл би үхье, Би одоо ч гэсэн таныг хангалттай хайрлаж чадахгүй байна! Миний сүнсийг хаашаа ч илгээсэн, та өөрийн амлалтаа биелүүлсэн эсэхээс үл хамааран, таныг юу ч хийсэн, Би танд итгэдэг мөн таныг хайрладаг." Тэрээр өөртөө өөрийн итгэл, мөн жинхэнэ хайрыг агуулж байсан.
Нэг орой Петрийг оролцуулан хэдэн шавь загас агнуурын завин дээр байсан юм. Тэд бүгд Есүстэй хамт байсан, Петр Есүсээс маш гэнэн асуулт асуусан: "Их Эзэн! Би Танаас асуух өөртөө маш удаан хугацаанд хадгалсан асуумаар нэг асуулт байна. Есүс хариуд нь: "Тэгээд асуу асуу!" Петр тэгээд асуув: "Таны хууль ёсны эрин үед Таны хийж байгаа ажлууд хийгдсэн үү? Есүс инээмсэглээд, миний хэлсэнчлэн: "Энэ хүүхэд яаж гэнэн юм!" Дараа нь тэр зорилготойгоор цааш үргэлжлүүлэн: "Энэ Би байгаагүй, үүнийг ЭЗЭН Мосе’ хийж байсан юм." Петр үүнийг сонсоод дуу алдав: "Өө! Тэгэхээр энэ нь Таны хийж байсан зүйл биш байх нээ. "Петр ингэж хэлсний дараа, Есүс ямар ч өөр үг яриагүй. Петр дотроо бодлоо: "Үүнийг та хийгээгүй юм таныг хуулийг устгахын тулд ирсэнд эргэлзээ алга, энэ нь таны үйлийг биш байсан юм чинь." Түүний зүрх сэтгэл нь "хөнгөрсөн." Дараа нь Есүс Петр маш гэнэн байсан юм гэдгийг ойлгосон ч тэр үед тэрэнд ямар ч ойлголт байхгүй байсан учраас Есүс өөр юу ч хэлсэнгүй, эсвэл шууд түүнийг үгүйсгээгүй. Нэг удаа Есүс жүүдийн сүмд номлоход өгч түүнийг номлолыг сонсохоор олон хүн цуглав, тэдний дунд Петр байв. Есүс хэлэхдээ: "Үүрдээс үүрдэд ирэх нэгэн нүглээс хүн төрөлхтний бүх гэтэлгэхийн тулд нигүүлслийн эрин үед авралын ажлыг хийх болно, гэвч тэрээр нүглээс хүмүүсийг гаргахын тулд ямар ч удирдах ажил зохион. Тэр хуулийн дагуу явж, нигүүлслийн эринд орох болно. Тэрээр бүх хүн төрөлхтний нүглээс гэтэлгэх болно. Тэрээр хууль ёсны Эрин үеэс нигүүлслийн эрин үерүү урагш ахиулах болно, бас хэн нь ч түүнийг мэдэхгүй, Тэрээр ертөнцийн Эзнээс ирсэн хүн. Мосегийн хийсэн ажил нь ертөнцийн эзэн болгосон; Мосе хуулийг боловсруулсан яагаад гэвэл Ехова хийдэг учраас. "Үүнийг хэлсний дараа тэрээр цааш нь: "Нигүүлслийн эрин үед нигүүлслийн эрин үеийн зарлигуудыг устгах хүмүүст гай гамшиг тохиох болно. Тэд ариун сүмд зогсоод Эзний устгалыг хүлээн авар ёстой, гал тэдний дээр ирэх болно." Петр үүнийг сонсож дуусаад тэр бага зэрэг хувирал гаргасан. Түүний туршлагын хугацаанд, Есүс Петрийг зааж дэмжиж мөн түүнтэй зүрх зүрхээрээ хамт байж ярилцаж байсан нь Петрт Есүсийн талаар арай илүү ойлголт өгч чадсан. Петр тэр өдөр Есүс Христийн номлолын талаар бодохдоо тэр Түүнээс загас агнуурын завинд байхдаа асуусан асуултыг бодсон, Есүс түүнрүү инээн өгсөн хариултыг бүгдийг ойлгосон. Дараа нь, Ариун Сүнс Петрийг гэгээрүүлсэн бөгөөд зөвхөн Есүс бол амьд Бурхны Хүү байсан гэдгийг ойлгоноор энэ бүхэн биелсэн. Петрийн ойлголт Ариун Сүнсний гэгээрэлээс ирсэн боловч ойлгоход боловсруулалт хэрэгтэй байсан. Энэ нь Петр Есүсээс асуух асуултуудаар, Есүсийн номлохыг сонссоноор, Есүсийн тусгай ярьж өгөхөөр дамжуулан мөн түүний тусгай зааварчилгаагаар дамжуулан Петр Есүсийг амьд Бурханы Хүү юм гэдгийг ойлгосон. Үүнд нэг шөнийн дотор хүрээгүй; Энэ нь ажиллагаатай байсан ба энэ нь түүний хожмын туршлагад түүнд тусламж болсон юм. Есүс яагаад бусад хүмүүсийг төгс төгөлдөр болгоогүй, харин зүгээр л Петрийг төгс төгөлдөр болгосон вэ? Учир нь зөвхөн Петр л Есүсийг амьд Бурханы Хүү байсан гэдгийг ойлгосон, бусад нь үүнийг мэдээгүй. Түүнийг дагах цаг үеүдэд түүнээс их мэдлэгтэй олон шавь нар нь байсан боловч тэдний мэдлэг өнгөц байсан юм. Иймээс Петрийг Есүс түүнийг төгс болгон үлгэр дуурайл болгохоор сонгон. Есүс Петрт хэлэхдээ өнөөдрийн тэрний хүмүүст ярьсан зүйлс бол Петр мэдэх ёстой мэдлэг болоод амьдралдаа хэрэгжүүлэх ёстой гарц гэдгийг хэлсэн. Энэ шаардлагын дагуу явсан хүн бүрийг Эзэн төгс болгоно. Хүмүүс өнөөдөр яагаад бодит итгэл, үнэн хайртай байх шаардлагатай вэ? Петрийн туршлагыг та ч бас мэдрэх ёстой, Петр өөрийн туршлагаас олж авсан үр жимсийг та ч гэсэн олж авах ёстой, Петрийн туулсан зовлонг та ч бас туулах ёстой. Таны явах зам бол Петрийн явсан тэр зам юм. Таны амссан зовлон бол Петрийн амссан зовлон юм. Та алдрыг хүлээн авахдаа, мөн та нар бодит амьдралаар амьдрах үедээ та нар Петрийн дүр төрхийг гаргаж амьдарна. Зам нь адил, мөн үүний дагуу нэг төгс болно. Гэсэн хэдий ч, өнөөдрийн хүмүүсийн хэв чанарыг Петрийнхтэй харьцуулахад дутагдалтай олон дахин илүүгээр өөрчлөгдсөн ч гуйвуулах цар хүрээ ч их байна. Мөн түүнчлэн Иудейн эртний соёл нь урт удаан хугацааны хаанчлал байсан юм. Тэгэхээр та өөрийн хэв чанарыг дээшлүүлэхийн тулд хичээх ёстой. Петр бас хэтэрхий шударга их ухаантай хүн байсан, түүний хийсэн бүх зүйлд гайхамшигтай байсан. Тэр олон саатахад хүрсэн зовсон. Тэр олон зовлон амсаж саатахад хүрсэн. Тэр 14 настайдаа нийгэмтэй харилцаж сургуульд сурч эхэлсэн бөгөөд мөн ихэвчлэн жүүдийн сүмд явдаг байсан. Тэрээр маш их урам зоригтой байсан, үргэлж хуралд оролцох хүсэлтэй байсан. Тэр үед Есүс хараахан албан ёсоор өөрийн ажлыг эхлээгүй байв; Энэ бол нигүүлслийн эрин үеийн зөвхөн эхлэл байсан юм. Петр 14 байсан шашны харилцаанд орж ирж эхэлсэн; тэр 18 тай байх үедээ тэрээр шашны элитүүдтэй холбоотой байсан ч тэр хөшигний цаана шашны эмх замбараагүй байдлыг харсан дараа тэрээр орхисон. Эдгээр хүмүүсийн ямар эмх замбараагүй, зальтай, мөн хэрүүл үйлдэгсдэд болохыг хараад тэрээр маш их зэвүүцсэн (энэ үед Ариун Сүнс түүнийг төгс төгөлдөр болгохын тулд ажиллаж байсан юм. Тэр нь ялангуяа түүнийг хөдөлгөж, түүний дотор зарим тусгай ажил хийсэн), тэрээр 18 настай байхдаа жүүдийн сүмийг орхисон. Түүний эцэг, эх нь түүнийг хавчиж түүнийг түүний итгэл бишрэлийг нь зөвшөөрөөгүй (тэд чөтгөрт харьяалагдаж байсан, ямар ч итгэл бишрэлгүй). Эцэст нь, Петр гэрээ орхиод хүссэн зүйлрүүгээ явсан, хоёр жилийн турш загасчилж бас номлож байсан, энэ үедээ мөн тэрээр цөөн хүмүүсийг толгойлж байв. Одоо та Петрийн авсан замналыг тодорхой харлаа. Хэрэв та тодорхой харсан бол та өнөөдөр юу хийгдэж байгаа ажлыг тодорхойлсон байх болно, тийм болохоор та гомдоллохгүй эсвэл идэвхгүй байхгүй, эсвэл ямар нэгэн зүйлсийг сунжраагүй. Та тэр үеийн Петрийн сэтгэл санааг мэдрэх хэрэгтэй: Тэр уй гашууд автсан байв; Тэр ямар нэг ирээдүйг эсвэл ямар нэгэн адислалыг гэж гуйгаагүй. Тэр ашиг хонжоо, аз жаргал, алдар нэр, эсвэл хөрөнгө мөнгө хайгаагүй, Эзний хайрыг эргүүлэн төлөх, Эзэнд өөрт байгаа хамгийн үнэ цэнэтэй зүйлийг зориулах зөвхөн хамгийн утга учиртай амьдралыг хайсан. Дараа нь тэр зүрхэндээ сэтгэл хангалуун байх болно. Тэр ихэвчлэн эдгээр үгээр Есүст залбирч байсан: "Их Эзэн Есүс Христ, би танд хайртай, гэхдээ би танд үнэхээр хайртай байгаагүй. Тийм боловч би танд итгэл үнэмшилтэй байсан ч би Таныг үнэн зүрх сэтгэлээсээ хэзээ ч хайртай байгаагүй. Би зөвхөн Таныг эрж хайсан, Таныг биширсэн, мөн Таныг үгүйлсэн гэвч Танд үнэн сэтгэлээсээ хайртай байж өөрийн бүх итгэл үнэмшлээ танд зориулаагүй. " Тэр үргэлж өөрийн шийдвэрээ гаргахын тулд залбирдаг байсан, тэр байнга Есүсийн үгийг дэмждэг байжээ [а] мөн тэдгээрийг урам зориг болгон хөрвүүлдэг байсан. Хожим нь, хэсэг хугацааны туршлагын дараа Есүс түүнд сорилт өгсөн, цаашид түүнрүү тэмүүлэн түүнийг өдөөж сорилт өгсөн. Тэрээр хэлэхдээ: "Их Эзэн Есүс Христ! Би таныг маш их санаж байна, удаан хугацааны туршид таныг эрж хайж байна. Би хэтэрхий таны хайраар маш их дутагдаж байна. Би танаас удахгүй намайг зайлуулахыг гуйна. Танд миний хэрэг хэзээ гарах вэ? Та намайг хэзээ хол авч болох вэ? Би хэзээ дахин нэг удаа таны царайруу харах вэ? Би энэ биед цаашид амьдрах хүсэлгүй байна, бас би цаашид эсэргүүцэхийг ч хүсэхгүй байна. Би танд өөрийн байгаа бүхнийг аль болох хурднаараа зориулна, мөн би дахиад таныг ирээдүйд уйтгарлуулахыг хүсэхгүй байна.” Энэ бол түүний хэрхэн залбирсан талаар байсан боловч Есүс түүнд төгс төгөлдрийг бий болгохыг мэдэхгүй байсан. Тэрээр туршилтын зовлон шаналал үед Есүс түүнд дахин үзэгдсэн ба түүнд хэлэв: "Петр ээ, Би чамайг төгс болгохыг хүсэж байна, ингэснээр чи жимсний нэг хэсэг нь болно, чи Миний хамгийн их баяр хөөр авдаг төгс төгөлдөр талстын нэг. Та үнэхээр намайг гэрчилж чадах уу? Миний хийлгэхийг хүссэн зүйлийг та хийсэн үү? Та Миний ярьсан үгсийн дагуу амьдарч байсан уу? Та надад хайртай байсан, харин та Намайг хайрласан ч, та Намайг дагаж амьдарсан уу? Та Миний төлөө юу хийсэн бэ? Та Миний хайр зохисгүй гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн, харин та нар Миний төлөө юу хийсэн юм бэ? "Петр Есүсийн төлөө юу ч хийгээгүйгээ харсан бөгөөд Эзний төлөө амиа өгөх өөрийн өмнөх тангаргаа санасан. Тэгээд, тэр цаашид гомдоллоогүй, өөрийн залбирал дараа нь түүний залбирал илүү өссөн. Тэр залбирсан, хэлэхдээ: "Их Эзэн Есүс Христ! Би таныг нэг удаа орхисон, та ч бас намайг нэг удаа орхисон. Бид салангид хэсэг цаг хугацааг өнгөрөөсөн, мөн хамтдаа ч цаг хугацааг өнгөрөөсөн. Гэсэн ч та надад өөр бүхнээс илүү хайртай. Би олон удаа таны эсрэг тэрсэлж байсан бөгөөд удаа дараа таныг бухимдуулсан. Би ийм зүйлийг хэрхэн мартах вэ? Та миний төлөө хийсэн зүйлсийг мөн намайг үргэлж санаж надад итгэл хүлээлгэсэн, би хэзээ ч мартахгүй. Миний төлөө таны зүйлсийн хамтаар би хамгийн сайнаараа хичээж байгаа. Та би юу хийж чадах вэ гэдгийг мэднэ мөн та намайг ямар үүрэг хүлээх бэ гэдгийг би мэднэ. Таны хүсэл миний тушаал юм, би танд өөрийн байгаа бүхнээ зориулах болно. Зөвхөн та л намайг таны төлөө юу хийж чадахыг мэдэж байгаа. Сатан намайг маш их хуурч намайг таны эсрэг тэрслүүлсэн ч, таныг миний энэ буруугаар санахгүй гэдэгт итгэж байна мөн энэ бурууд минь тулгуурлан надтай харьцахгүй гэдэгт итгэдэг. Би танд өөрийн бүх амьдралаа зориулахыг хүсэж байна. Би өөр итгэл найдвар, эсвэл төлөвлөгөөтэй байсан ч би юу ч гуйхгүй, Би зөвхөн Таны зорилгоор дагуу байхыг хүсэж байна мөн Таны хүсэл тааллыг гүйцэлдүүлэхийг хүсэж байна. Би таны гашуудлаас амсах болно, мөн би Танаар захирагдах болно".
Та өөрийн явж байгаа замынхаа талаар тодорхой ойлголттой байх ёстой; Та Эзэн юуг төгс болгох, мөн юуг танд даалгасан талаар өөрийн ирээдүйн замын талаар ч тодорхой ойлголттой байх ёстой. Нэг өдөр, магадгүй, та соригдох болно, тэр үед та Петрийн туршлагаас урам зориг олж авах боломжтой, энэ нь таныг үнэхээр Петрийн замыг явж байгааг харуулах болно. Петрийн өөрийн үнэн итгэл болон хайрын төлөө Эзэн түүнийг сайшаасан, тиймээс Эзэн үүний төлөө таныг ч төгс болгох болно.
Тайлбар :
а. Эх бичигт "Эдгээр үг үгсээр” гэж уншигддаг.
Үг нь Махбодоор Илэрсэн номоос







About Unknown

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment