2019-05-11

Бурхантай хамт зүрхнээс зүрхэнд

  • Чуулганы магтан дуу
  • Бурхантай хамт зүрхнээс зүрхэнд
    Бурхантай хамт зүрхнээс зүрхэнд
  • Өө Бурхан минь! Миний зүрх сэтгэлд
  • Танд хэлмээр маш их зүйл байдаг.
  • Би утга учиртай амьдралаар хэрхэн амьдрахаа мэдэхгүй
  • нүгэл дотор амьдарч байсан.
  • Дэлхийн чиг хандлагаас гадна би замын хажууд унаж,
  • араатан шиг амьдарсан.
  • Өөрийн үгээрээ Та миний зүрхний хаалгыг нээхэд
  • би Танд эргэн ирлээ.
  • Таны үгнүүд миний зүрх сэтгэлийг тэтгэдэг
  • булгийн ус мэт үнэн.
  • Таны үгсээр би Таны өмнө амьдарч
  • зүрх минь амар тайван, баяр баясгалантай.
  • Таны үгсийг мэдрэх замаар би үнэнийг ойлгож,
  • амийн зөв замыг дагадаг.
  • Бурханд итгэж, дагаж, хайрлах нь
  • хамгийн утга учиртай гэдгийг би одоо л мэдэж байна.
  • Таны үгний шүүлтээр би Таны ерөөлийг авдаг.
  • Таны үгс намайг илчилж,
  • намайг буруутгаж эсвэл тайвшруулж байгаа ч,
  • энэ нь намайг ариусгаж, өөрчлөх явдал мөн.
  • Таны үг хурц сэлэм мэт
  • миний сэтгэл дэх адгийн муухай бүрийг нээдэг.
  • Зөвхөн дараа нь би хэрхэн ялзарч,
  • сатаны зан чанартай болсоноо хардаг.
  • Шүүлт хийгээд гэсгээлээс
  • Таны хайр чин сэтгэлээсээ цэвэр ариун гэдгийг
  • би хардаг.
  • Үнэнийг олохын тулд зөвхөн Бурханд итгэх нь
  • хамгийн агуу аз жаргал гэж би ойлгодог.
  • Би үнэнийг мөрдөж,
  • Бурханы хайрыг буцаан төлж үүргээ биелүүлнэ.
  • Бурханы даалгавар бол миний ажил,
  • би үүрд урагшаа тэмүүлж
  • хэзээ ч дахин хайхрамжгүй хандахгүй.
  • Би зөвхөн Бурханыг хайрлаж, дуулгавартай дагаж,
  • Түүнтэй үргэлж хамт байхын төлөө залбирдаг.
About Ариун Библи болон Бурхан

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment