2018-11-11

Сайхан хайрын дуу

магтан дууСайхан хайрын дуу”
Сайхан хайрын дуу

Зүрхний минь угт Таны хайр оршдог
Танд би ойртоно гэдэг юутай сайхан
Танд санаа тавихад зүрх минь уярна,
бүх оюун бодлоороо Тандаа үйлчилье
Таны хайр сэтгэлийг минь хөтөлдөг,
Таны хайрын мөрийг би дагадаг
Таны мэлмий намайг өргөдөг,
Хайр тань миний зүрхний баясгаланг илэрхийлдэг
Одоо би өөр ертөнцөд амьдарч байна,
тэнд зөвхөн Та надтай хамт
Та надад, би Танд хайртай,ч
ямар ч зовлон гуниг бидэнд саад болохгүй
Гашуун дурсамжууд өнгөрөн одно

Таныг хайраар дагая, би Танд ойртоно,
Та, бидний баяр хөөр дүүрнэ
Таны хүсэл тодорхой, би таныг дагана,
Танаас хагацахыг хүсэхгүй
Таны өмнө би өмнөхөөс илүү амьдарч
Танаас дахин хагацахгүй
Таныг бодож, Таны үгийг амтална
Танд байгаа бүхэнд, Таныг байгаад би хайртай
Та миний амь болооч,
Та миний сэтгэл зүрхийг аваач
Танд би хайртай, Тандаа би хайртай.
Хайраараа Та намайг эзэмджээ
Таны сэтгэлийг хангахын тулд
бүрэн төгс болгуулсан би азтай
Халлелуяа! Халлелуяа! Халлелуяа! Бурханыг магтъя!
Халлелуяа! Халлелуяа! Халлелуяа! Бурханыг магтъя!
Халлелуяа! Халлелуяа! Халлелуяа! Бурханыг магтъя!
Халлелуяа! Халлелуяа! Халлелуяа! Бурханыг магтъя!

“Хургыг дагаж шинэ дуу дуулъя” номоос
About Ариун Библи болон Бурхан

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment