2018-10-03

Христийн сүмийн хүүхдийн Бүжиг “Бурханыг чин сэтгэлээсээ хайрлагсад бол бүгд үнэнч хүмүүс”



Христийн сүмийн хүүхдийн Бүжиг “Бурханыг чин сэтгэлээсээ хайрлагсад бол бүгд үнэнч хүмүүс”
Хүүхэд шиг ариун, үнэнч, гэнэн, цовоо, залуу насны эрч хүчээр дүүрэн,
нээлттэй, үнэнч зүрх сэтгэлтэйгээр
тэд яг л дэлхийд ирсэн тэнгэр элч шиг. Тэд худал, хуурмаг, заль мэхгүй, нэр төртэй амьдардаг.
Үнэнийг хайрладаг хүмүүс бүгд
Тэд зүрх сэтгэлээ Бурханд өгч, Бурхан тэдэнд итгэдэг, тэд бол Бурханы хайрладаг үнэнч хүмүүс юм. үнэнч зүрх сэтгэлтэй байдаг.
Тэд Бурханаас эмээж, муугаас зайлж,
Үнэнч хүмүүс үнэнийг хэрэгжүүлэхээс таашаал авч, Бурханд дуулгавартай байснаар зүрх сэтгэл нь амар амгалан байдаг. Бурханы үгээр амьдардаг.
баяр хөөртэй байна гэсэн үг.
Тэд Бурханы үгэнд амьдарч, чөлөөлөгдөн, эрх чөлөөтэй байдаг. Тэд Бурханы ажиглалтыг хүлээн зөвшөөрч, Түүний өмнө амьдардаг. Бурханыг хайрлана гэдэг аз жаргалтай, Ах эгч нар аа,
Бурханы үгээр үйлдэх үедээ би хялбар амьдардаг.
бид Бурханд багаасаа итгэж ирсэн. Бид жаргалтай юу? Тийм ээ, бид жаргалтай! Би ч гэсэн жаргалтай! Бурханыг хайрласнаар, зүрх сэтгэл минь амарч, Зүрх сэтгэлд минь Бурхан л бий, үнэн л бий, Бурханы үг амь минь болсон.
аз жаргал, баяр хөөртэй байна гэсэн үг.
Өдөр бүр Бурханы үгийн удирдамж дор амьдарснаар би Бурханаар ерөөгдөж, Ариун Сүнс намайг чиглүүлдэг. Би Бурханы ажиглалтыг хүлээн зөвшөөрч, Түүний өмнө амьдардаг. Бурханыг чин сэтгэлээсээ хайрлана гэдэг Өдөр бүр Бурханы үгийн удирдамж дор амьдарснаар
“Хургыг дагаж шинэ дуу дуулъя” номоос
би Бурханаар ерөөгдөж, Ариун Сүнс намайг чиглүүлдэг. Христийн хаанчлал бол үнэнч хүмүүсийн диваажин бөгөөд тэдний үзэсгэлэнтэй орон гэр юм.



About Ариун Библи болон Бурхан

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 意見:

Post a Comment